Pokud jste čekali hravou přehlídku v supermarketu nebo na letišti, jak tomu bývalo za Karla Lagerfelda, tak jste na omylu. Letošní show se inspirovala řekou Seinou, která protéká Paříží. Je klidná a odkazuje k přírodě a svobodě. Klikatící se řeka je hlavním symbolem celé kolekce, kterou doprovázelo bíle zářící molo, po němž modelky nechodily pouze samy. Tvořily dvojice i trojice, zkrátka #girlpower, jak má být. Mezi modelkami nechyběly Kaia Gerber nebo Gigi Hadid či Audrey Marnay.
Módní návrhářka Chanelu Virginie Viard se mírně odklonila od klasického směřování značky například tím, že kolekci doplnila o crop topy, minikraťasy či kovbojské kozačky a mikinové materiály. Na tvídové kostýmky a všemi tolik oblíbenou černou však také nezapomněla, nebojte. Co nás baví ale opravdu moc, jsou nové doplňky. Ať už punčochy s logy Chanel, nebo sametové kabelky či jejich perlové řetízky. Pokud na malá psaníčka nejste, jsou pro vás připraveny i jejich maxi verze s barevnými kameny. Legendární logo dvou „céček“ nechybí ani tam, žádný strach.